Kom och träna


Kom och träna när det passar dig. När du tecknat medlemskap får du ett chip och tillgång till att boka cyklar dygnet runt

Medlemskap för samarbetande cykelklubb 750kr/3mån
Medlemskap kostar 900kr/3mån

Skicka ett mejl för mer info, eller medlemskap

OBS !! Nu har vi massa duschar :)

TJÄNSTER

TESTER



Konditionstest på cykel med mätning av puls och effekt. Vi mäter även laktat/mjölksyra för att bestämma din uthållighet. Vi får reda på din FTP (Functional Threshold Power).            
Pris: 1000 kr
Tid: 50-60 mi
n

Träningsplanering

2 Get started

Konditionstest på cykel med mätning av puls och effekt. Vi mäter även laktat/mjölksyra för att bestämma din uthållighet. Vi får reda på din FTP (Functional Threshold Power). Får träningsupplägg i 6 veckor där du tränar på egen hand. Du får själv fördela passen över veckan så du kan få din vardag att gå ihop. Om du har frågor kring ditt program så kan du kontakta oss via telefon, e-post eller sms så hör vi av oss inom 48 timmar.

Pris: 1500 kr för dom första 6 veckor och sen 1200 för 8 veckor. Under tiden du har träningsprogram hos oss får du göra testet för 750 kr




2 Be Faster
Konditionstest på cykel med mätning av puls och effekt. Vi mäter även laktat/mjölksyra för att bestämma din uthållighet. Vi får reda på din FTP (Functional Threshold Power). Får träningsupplägg i 12 veckor där du tränar på egen hand. Du får själv fördela passen över veckan så du kan få din vardag att gå ihop. Om du har frågor kring ditt program så kan du kontakta oss via telefon, e-post eller sms så hör vi av oss inom 48 timmar.

Pris: 2500 kr för dom första 12 veckor och sen 1200 för 8 veckor. Under tiden du har träningsprogram hos oss får du göra testet för 750 kr

Träningsplanering

Träningsplanering för enbart dig själv eller i grupp. Till exempel en grupp som skall köra Vättern ihop.
Träningsupplägg.
FTP tester.
 

PT small group

Kommer hösten 2018

personliga tränare

Personlig träning enbart för dig.
Vad är styrketräning. När tränar vi maxstyrka/hypertrofi/uthållighet och vilka muskelfibrer rekryteras, varför det ena eller det andra?! Progression, intensitet, volym, periodisering