EFFEKTIVISERA OCH TIDSOPTIMERA DIN CYKELTRÄNING

______________________________________________
 

Gå in under tjänster för mer info
 

Senaste nyheter

Idag den 4/10 är det svårt att träna innan kl 18.30 efter det funkar det, men då är det en våning upp som gäller...

Läs hela inlägget »

Vi kommer inom kort flytta upp alla cyklar en våning... så om några veckor blir det större, mer hängvänligt, duschar mm ✌️✌️✌️

Men det går utmärkt att träna i befintliga lokaler tillsvidare

Läs hela inlägget »


Michaels INSTAGRAM

198

Tack för en go tur idag trotts regnet @cksundet 👊👊👊👊👍 @allebikeofficial @serneke_group @rideshimano @blizeyewear @skyltia @processbygg @train2perform.t2p

185

I vinter då jävlar @marlar72 💪💪💪💪💪😆😆😆 @allebikeofficial @serneke_group @blizeyewear @processbygg @rideshimano @skyltia @train2perform.t2p

VAD VI GÖR

Träningsplanering,
Coachning.
Tester.
PT smallgroup

VÅR HEMLIGHET

Målmeveten träning kräver täta kontakter med mycket uppföljning.
Vi analyserar och optimerar med den perfekta balansen mellan styrka, uthållighet och rörlighet. Få förståelse och kontrollera din egen träning !!!...

dina mål

Bara helt enkelt må bra.
Bli starkare.
Ökad rörlighet.
Cykla Vättern lite snabbare än sist.
Vättern för första gången.
Börja tävla.
 

Grupper

Vad passar er, och vad har ni för funderingar eller mål !?

Nya PT small grupper kommer till hösten. Håll utkik här

Personlig träning enbart för dig.
Vad är styrketräning. När tränar vi maxstyrka/hypertrofi/uthållighet och vilka muskelfibrer rekryteras, varför det ena eller det andra?! Progression, intensitet, volym, periodisering 

Träningsplanering för enbart dig själv eller i grupp. Till exempel en grupp som skall köra Vättern ihop.

Referenser

Sidan är fortfarande under uppbyggnad

Marcus Larsson, Cyklist

6

Monarker LT2

1800

Timmar av svett

5261

Producerade  watt